Sıkça Sorulan Sorular

SİZLER İÇİN DERLEDİK

Merak ettiğiniz ve çözüm aradiğınız birçok sorunun cevabına aşağıdaki makalemizden ulaşabilirsiniz.

Vois Santral, yüksek kalitede sıkıştırılmış ses kodeği ile uyumlu çalışan bir sistemdir. Bu sayede yüksek ses kalitesinde yapılan görüşmeler, sıkıştırılan paketler halinde iletilir. Aynı anda 5 çağrıya kadar kullanan sistemlerde 8 mbps adsl hizmeti, santralin sorunsuz çalışması için yeterli olacaktır. Daha fazla aynı anda anlık çağrı trafiği olan işletmelerde ya da ip kamera sistemi, yoğun upload yapan uygulamalar, 3. parti yazılımlar kullanılıyorsa ses ve data trafiğini ayırmak sorunsuz bir iletişim için gereklidir.

Kablo bağlantılarınızı kontrol edin. Telefona gelen data kablosunda ya da data dağıtan kutudaki portta bir sorun olmuş olabilir. Eğer bağlantılarınız düzgün şekilde yapılmış ama hala ip alamıyorsanız, modeminizin ip dağıtım kurallarını göz atmanız gerekecektir. Modemin ip dağıtım protokllerini tekrar kontrol edin.

Bulut Santral hizmetinde sorunların çok büyük bir kısmı, sistem üzerinden anlık olarak müdahale edilip çözülebilecek sorunlardır ama bazı durumdalarda (Modeminiz resetlenmiş olabilir, anlık elektirk kesintisi sonrası bazı cihazlar registerdan düşmüş olabilir, internet servis sağlayıcı kaynaklı değişiklikler olabilir vs) müşterinin lokal ağına dahil olup sorunun çözülmesi gerekebilir. Bu tür durumlarda çağrı merkezimden destek almak istediğinizde, teknikerlermimiz sizin ağınıza bağlanmak için uzak bağlantı isteğinde bulunabilirler. Uzak bağlantı gerçekleştirmek için kullanıcak programı aşağıdaki bağlantıya tıklayarak indirebilirsiniz.

Uzak Bağlantı Programı İndir

Çağrı raporlarınıza bakmak için, kullanıcı adı ve şifrenizi girerek Vois Santral arayüzüne giriş yapın. Arama Kayıtları menüsünden arama durumları ve tarih filtrelerini girerek getir butonuna tıkladığınızda arama raporlarınızı sistem üzerinden görüntüleyebilirsiniz. İsterseniz sağ üst köşedeki yeşil xls butona tıklayarak raporlarınızı bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Daha Detaylı Bilgi İçin Vois Santral Kullanım Klavuzunu İndirin

Vois Santral Kullanıcı Arayüzüne Girmek İçin Tıklayınız

Çağrı ses kayıtlarınızı indirip dinlemek için, kullanıcı adı ve şifrenizi girerek Vois Santral arayüzüne giriş yapın. Arama Kayıtları menüsünden arama durumları ve tarih filtrelerini girerek getir butonuna tıkladığınızda arama raporlarınızı sistem üzerinde görüntüleyeceksiniz. Dinlemek istediğiniz ses kaydı için kayıt sütunun altındaki indir butonuna tıklayarak, ses kaydını indirip dinleyebilirsiniz.

Daha Detaylı Bilgi İçin Vois Santral Kullanım Klavuzunu İndirin

Vois Santral Kullanıcı Arayüzüne Girmek İçin Tıklayınız

Arama özetlerini görüntülemek için, kullanıcı adı ve şifrenizi girerek Vois Santral arayüzüne giriş yapın. Arama özetleri menüsünden arama durumları ve tarih filtrelerini girerek, getir butonuna tıkladığınızda arama özetlerinizi görüntüleyebilirsiniz. İsterseniz sağ üst köşedeki yeşil xls butona tıklayarak raporlarınızı bilgisayarınıza indirebilirsiniz

Daha Detaylı Bilgi İçin Vois Santral Kullanım Klavuzunu İndirin

Vois Santral Kullanıcı Arayüzüne Girmek İçin Tıklayınız

Gelen arama rotanızı değiştirmek için, kullanıcı adı ve şifrenizi girerek Vois Santral arayüzüne giriş yapın. Gelen Arama Rotası menüsünden çağrı aldığınız numarayı seçerek, çağrının hangi dahiliye, hangi kuyruğa, hangi sesli yanıt sistemine (ivr), hangi zaman ayarlamasına geleceğini seçebilirsiniz. İlgili ayarlamaları yaptıktan sonra kaydet butonuna tıklayarak ayarlarınızı kaydettiğinizde anlık olarak gelen çağrılar belirlediğiniz rotaya gelecektir.

Daha Detaylı Bilgi İçin Vois Santral Kullanım Klavuzunu İndirin

Vois Santral Kullanıcı Arayüzüne Girmek İçin Tıklayınız

Sesli yanıt sisteminde çalan seslendirmeyi değiştirmek içim, kullanıcı adı ve şifrenizi girerek Vois Santral arayüzüne giriş yapın. Sesli karşılama menüsünden sisteme daha önce yüklenmiş ses dosyalarından istediğinizi seçerek, tuşlama senaryasunu oluşturup, ilgili tuşlamada çağrının hangi rotaya gideceğini seçerek, seslendirme anonsunuzu değiştirebilirsiniz. İlgili ayarlamaları yaptıktan sonra kaydet butonuna tıklayarak ayarlarınızı kaydettiğinizde anlık olarak gelen çağrılar belirlediğiniz sesli yanıt sistemine gelecektir.

Daha Detaylı Bilgi İçin Vois Santral Kullanım Klavuzunu İndirin

Vois Santral Kullanıcı Arayüzüne Girmek İçin Tıklayınız

Çalışma saati ayarlarınızı değiştirmek içim, kullanıcı adı ve şifrenizi girerek Vois Santral arayüzüne giriş yapın. Zaman Ayarları menüsünden sistemde daha önce oluşturulmuş olan zaman ayarlarından istediğinizi seçerek, çalışma saati ayarınızı değiştirebilirsiniz. İlgili ayarlamaları yaptıktan sonra kaydet butonuna tıklayarak ayarlarınızı kaydettiğinizde anlık olarak gelen çağrılar belirlediğiniz çalışma saati senaryosuna göre sisteme gelecektir.

Daha Detaylı Bilgi İçin Vois Santral Kullanım Klavuzunu İndirin

Vois Santral Kullanıcı Arayüzüne Girmek İçin Tıklayınız

Gelen çağrı kuyruğundaki dahililerin sıralamasını değiştirmek, dahili ekleyip çıkarmak için, kullanıcı adı ve şifrenizi girerek Vois Santral arayüzüne giriş yapın. Kuyruk Yönetimi menüsünden sistemde daha önce oluşturulmuş olan kuyruklardan istediğinizi seçerek, çalma stratejisini belirleyip, kuyrukta olmasını istediğiniz dahilileri ekleyip yada çıkarıp ayarlamaları yapın. İlgili ayarlamaları yaptıktan sonra kaydet butonuna tıklayarak ayarlarınızı kaydettiğinizde anlık olarak kuyruğa gelen çağrılar belirlediğiniz stratejiye ve sıraya göre istediğiniz dahililere gelecektir.

Daha Detaylı Bilgi İçin Vois Santral Kullanım Klavuzunu İndirin

Vois Santral Kullanıcı Arayüzüne Girmek İçin Tıklayınız

Dahili ayarlamalarını yapmak için, kullanıcı adı ve şifrenizi girerek Vois Santral arayüzüne giriş yapın. Dahililer menüsünden istediğiniz dahiliyi seçip, ilgili durumları belirleyip dahili ayarlamalarını yapabilirsiniz. İlgili ayarlamaları yaptıktan sonra kaydet butonuna tıklayarak ayarlarınızı kaydettiğinizde anlık olarak dahiliye gelen çağrılar belirlediğiniz durumlara göre santralinize düşecektir.

Daha Detaylı Bilgi İçin Vois Santral Kullanım Klavuzunu İndirin

Vois Santral Kullanıcı Arayüzüne Girmek İçin Tıklayınız

Arayan numaralardan birini engellemek isterseniz, kullanıcı adı ve şifrenizi girerek Vois Santral arayüzüne giriş yapın. Karaliste menüsünden "Yeni" butonuna tıklayarak engellemek istediğiniz numarayı alan kodu ile birlikte yazın. İlgili ayarlamaları yaptıktan sonra kaydet butonuna tıklayarak ayarlarınızı kaydettiğinizde karalisteye eklediğiniz numaradan gelen çağrılar engellenecektir.

Daha Detaylı Bilgi İçin Vois Santral Kullanım Klavuzunu İndirin

Vois Santral Kullanıcı Arayüzüne Girmek İçin Tıklayınız

Dahilinizi herhangi bir sabit ya da gsm numarasına yönlendirmek için, kullanıcı adı ve şifrenizi girerek Vois Santral arayüzüne giriş yapın. Dahililer menüsünden yönlendirmek istediğiniz dahiliyi seçip "koşulsuz yönlendir" sekmesine, dahilinizi yönlendirmek istediğiniz numarayı alan kodu ile birlikte yazın. İlgili ayarlamaları yaptıktan sonra kaydet butonuna tıklayarak ayarlarınızı kaydettiğinizde ayarladığınız dahiliye gelen çağrılar santral tarafından yönlendirdiğiniz numaraya yönlendirilecektir.

Daha Detaylı Bilgi İçin Vois Santral Kullanım Klavuzunu İndirin

Vois Santral Kullanıcı Arayüzüne Girmek İçin Tıklayınız

Gelen çağrıyı aktarmak için telefon üzerinden yaptığınız tuşlama kullandığınız ip telefon marka ve modeline göre değişiklik gösterebilir. Vois Telekom'dan alınan cihazlarda kurulum ekibimiz kurulumu tamamladığında cihazların kullanımı ile ilgili kapsamlı eğitim verecektir. Cihazların kullanımı ile ayrıca oluşacak destek taleplerinizi, 0850 666 09 90 nolu çağrı merkezi numaramızdan bizleri arayarak ya da destek@voistelekom.com mail adresimize mail atarak iletebilirsiniz.

Vois Telekom Tarafından Sağlanan Ip Telefon Ürünlerinin Kullanım Klavuzlarını İndirmek İçin Tıklayınız.

Ofisteyken başka bir dahiliye gelen çağrıyı yerinizden kalkmadan kendi telefonunuzdan çekip yanıtlayabilirsiniz. Bunun için telefonuzun üzerinden 900# tuşlayarak çağrıyı çekebilirsiniz. Başka bir tuşlama kombinasyonu kullanmak isterseniz 0850 666 09 90 nolu çağrı merkezi numaramızdan bizleri arayarak ya da destek@voistelekom.com mail adresimize mail atarak talebinizi bize iletebilirsiniz. Teknik ekibimiz istediğiniz tuşlama kombinasyonunu sisteme tanımlayacaktır.

Vois Santral Kısayol Tuşlamalarnı Görmek İçin Tıklayınız.

Telefonuzu rahatsız etme moduna almak için iki farklı yöntem kullanabilirsiniz. Birincisi telefonunuz menüsü üzerinden ya da telefonuz üzerinde bulunan rahatsız etme tuşuna (DND) basarak tek tuşla rahatsız etme modunu aktif veya deaktif yapabilirsiniz. Bu tuş kullandığınız ip telefon marka ve modeline göre değişiklik gösterebilir. Vois Telekom'dan alınan cihazlarda kurulum ekibimiz kurulumu tamamladığında cihazların kullanımı ile ilgili kapsamlı eğitim verecektir. Cihazların kullanımı ile ayrıca oluşacak destek taleplerinizi, 0850 666 09 90 nolu çağrı merkezi numaramızdan bizleri arayarak ya da destek@voistelekom.com mail adresimize mail atarak iletebilirsiniz. İkinci yöntem ise, Vois santral kısayol tuşlamalarını kullanarak, telefonuz üzerinden *78# yi tuşlayarak rahatsız etme modunu aktif edebilirsiniz. Rahatsız etme modunu devre dışı bırakmak için de yine telefonuz üzerinden *79# yi tuşlayabilirsiniz.

Vois Santral Kısayol Tuşlamalarnı Görmek İçin Tıklayınız.

Vois Santral' de arama yapmak için hat almanıza gerek yoktur. Ip telefonuz, mobil ya da masaüstü uygulamanızdan direk arayacağınız numarayı çevirerek arama yapabilirsiniz.

İstediğiniz dahili ya da çalma grubunun dışarı yaptığı aramalar ile ilgili kısıtlamalar koyabilirsiniz. Örneğin bazı dahili ya da departmanların yurtdışı aramasını açık bazılarının kapalı yapabilirsiniz veya şehir içi şehirler arası aramalarda, gsm yönüne yapılan aramalarla ilgili dahili ya da departman özelinde kısıtlama getirebilirsiniz. İstediğiniz dahililerin tüm dış aramalarını kapatıp, sadece dahililer arası görüşme yapmasını da ayarlayabilirsiniz. Dahili ya da departman bazlı dış arama kısıtlaması koymak için talebinizi, 0850 666 09 90 nolu çağrı merkezi numaramızdan bizleri arayarak ya da destek@voistelekom.com mail adresimize mail atarak iletebilirsiniz.

Telefon rehberinizi kullandığınız ip telefon üzerinden cihazınıza yükleyebilirsiniz. Bu işlem kullandığınız ip telefon marka ve modeline göre değişiklik gösterebilir. Vois Telekom'dan alınan cihazlarda kurulum ekibimiz kurulumu tamamladığında cihazların kullanımı ile ilgili kapsamlı eğitim verecektir. LDAP ile yada xml veya csv formatı ile otamatik olarak rehberinizi import ve export edebilir ve anlık olarak yönetebilirsiniz. Rehber yüklemesi ile ilgili taleplerinizi 0850 666 09 90 nolu çağrı merkezi numaramızdan bizleri arayarak ya da destek@voistelekom.com mail adresimize mail atarak iletebilirsiniz.

Kullanıcı adı ve şifrenizi girerek Vois Santral Kullanıcı Arayüzüne giriş yaptığınızda faturalar bölümünden güncel ve geçmiş dönemlere ait bütün faturalarınızı görüntüleyebilirsiniz.

Vois Santral Kullanıcı Arayüzüne Girmek İçin Tıklayınız

Kullanıcı adı ve şifrenizi girerek Vois Santral Kullanıcı Arayüzüne giriş yaptığınızda faturalar bölümünden güncel dönem ve geçmiş dönemlere ait bütün faturalarınızı görüntüleyebilirsiniz. Ödemek istediğiniz faturaya tıkladığınızda ekranın altındaki "hemen öde" butonuna basarak tüm kredi kartlarından ödemenizi yapabilirsiniz. İsterseniz faturanın altında yer alan banka hesap bilgilerimizle, tüm bankalardan havale ve eft yaparak da ödeme yapabilirsiniz. Yada arayın biz gelir alırız :)

Banka Hesap Bilgilerimiz:VOİS TELEKOM.HİZMETLERİ VE TİC.LTD.ŞTİ. Akbank - ORTAKLAR CADDESİ - 0692 IBAN (TRL) TR160004600692888000211244

Vois Santral Kullanıcı Arayüzüne Girmek İçin Tıklayınız